Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Thursday, 9-Jul-2009 01:36
Petik buah di dusun.....
Isnin lepas, 6 Julai, kami sekeluarga p ke dusun Ain kat Alor Rambai... byk hari dah dia dok suruh kami p... tapi dok tak dan... kebetulan isnin lepas aku cuti...so ptg tu aku call mak Ain...nak p berjuang di dusun buah depa tu...

Sampai ja kami kat rumah..bedal buah rambutan n durian dulu... mak Ain jamu siap.. bila dah basah tekak.. baru kami mulakan operasi memetik dan memanjat... laki aku je yg panjat pokok pun.. aku tlg tgk n kutip kot bawah je... :) anak2 pun enjoy dok berlari sana sini...













© Pidgin Technologies Ltd. 2016